1. Copilul nu raspunde cand il strigi pe nume.
2. Nu-ti arata cu degetul ce vrea, ce a vazut, ce l-a surprins.
3. Nu arata obiectele uzuale.
Cont RON:
RO51 BUCU E477 7473 2511 RO01
deschis la Alpha Bank, sucursala Perla
Cont EURO:
RO08 BUCU E477 7473 2511 EU01
ABA implica structurarea unei abilitati pentru a putea fi invatata in pasi mici si recompensarea copilului pentru fiecare pas pe care l-a parcurs corect.
Raspunsurile simple sunt in mod tipic predate la inceput si apoi extinse la nivelul comportamentelor mai complexe, adecvate varstei.
Elevii sunt initial ajutati sa dea raspunsurile corecte, micsorand in acelasi timp sansele de a raspunde gresit.
Eveniment: | Curs de formare continuă "Analiza comportamentala aplicata in tulburarile de spectru autist" |
Perioada: | 11 Aprilie 2014 - 12 Aprilie 2014 |
Curs de formare continuă "Analiza comportamentala aplicata in tulburarile de spectru autist" Asociatia pentru Intervente Terapeutica in Autism (AITA) organizeaza cursul Analiza comportamentala aplicata in tulburarile de spectru autist cu durata de 6 luni. Cursul se adreseaza celor care au in terapie persoane cu autism, sau care doresc sa inceapa o cariera in acest domeniu. Are o mare aplicabilitate practica si se bazeaza in mare parte pe aplicarea tuturor informatiilor teoretice in terapia copiilor, ofecrind ore de practica asistata. Cursul clarifica dificultatile copiilor cu autism, descrie comportamentele si modalitatile de a interveni, precum si cauzele comportamentelor, raspunzand la intrebarile frecvente: 'De ce tipa copilul?", "Cand va incepe sa vorbeasca?", "De ce nu ma asculta asculta?", "Cum il pot invata sa foloseasca toaleta sau sa se spele?" Urmatorul curs va incepe 11 - 12 aprilie 2014 Cursul va fi sustinut de psih. Daniela Martinescu si psih. Andreea Matauan. Aflati mai mai multe detalii despre cursul "Analiza comportamentala aplicata in tulburarile de spectru autist"" >>> |
Citește aici toate știrile AITA »
Vezi aici toate evenimentele AITA »
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |